خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

جعفري پور: به زودی نوشاد به جمع ۳۰ قهرمان برتر جهان راه می‌یابد

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:احمد جعفري پور مربي تيم ملي كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار دااشت فکر می‌کنم نوشاد در آینده‌ای نه چندان دور در بین ۳۰ قهرمان برتر جهان جای می‌گیرد.

  مربی نوشاد عالمیان در رقابت‌های کاپ آسیایی چین گفت: فکر می‌کنم نوشاد در آینده‌ای نه چندان دور در بین ۳۰ قهرمان برتر جهان جای می‌گیرد. احمد جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اظهار خشنودی از موفقیت نوشاد عالمیان در رقابت‌های کاپ آسیا اظهار کرد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا ......... 

 
مربی نوشاد عالمیان در رقابت‌های کاپ آسیایی چین گفت: فکر می‌کنم نوشاد در آینده‌ای نه چندان دور در بین ۳۰ قهرمان برتر جهان جای می‌گیرد.
احمد جعفري پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اظهار خشنودی از موفقیت نوشاد عالمیان در رقابت‌های کاپ آسیا اظهار کرد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود و برخی از قهرمانان برتر جهان به رقابت با یکدیگر پرداختند. نوشاد انگیزه زیادی برای این بازی‌ها داشت با این حال وقتی در دو مسابقه اول خود شکست خورد از نظر روحی قدری دچار تردید برای ادامه مسابقه شد و حتی می‌خواست انصراف دهد اما من با او صحبت کردم و از نظر روانی انگیزه‌اش را بالا بردم و موفق شد در ادامه رقابت‌ها کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.
وی افزود: نوشاد با درخشش مقابل ورزشکار نامدار چین که دو دوره قهرمانی جهان را در کارنامه خود داشت، به موفقیت بزرگی دست یافت. فراموش نمی‌کنم که به علت میزبانی چینی‌ها تعداد زیادی هوادار گوش تا گوش سالن را پر کرده بودند و نوشاد در گیم نخست بازی را به حریف خود واگذار کرد اما در ادامه به او گفتم که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و باید انتحاری مسابقه دهد. خوشبختانه موفق شد تا خود را با شرایط سالن تطبیق دهد و دو گیم بعدی را به سود خود تمام کند و در بین چهار ورزشکار برتر این رقابت‌ها جای بگیرد.
مربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران با تقدیر از عملکرد نوشاد عالمیان تاکید کرد: نوشاد بازیکن باهوش و تاکتیک‌پذیری است و اگر شرایط و زمینه تمرینی مناسب را داشته باشد، می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور در بین ۳۰ تا ۴۰ ورزشکار برتر دنیا قرار بگیرد. در سال‌های اخیر فدراسیون و مربیان زیادی به نوشاد کمک کرده‌اند و زمینه موفقیت او را با تدارک بازی‌های دوستانه در رقابت‌های مختلف بین‌المللی فراهم آورده‌اند.
جعفري پور با اظهار دلخوری از برخی مطالب مطرح شده بر علیه کادر فنی تیم ملی گفت: من از سال ۱۳۸۴ با نوشاد عالمیان کار کرده‌ام و در کنار خیلی از مربیان دیگر مثل فواد کاسب و میرالماسی تمام تلاش خود را برای پییشرفت این بازیکن به کار بسته‌ام. یادم می‌آید نوشاد در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کرد که او را به تیم ملی دعوت کردیم و پس از آن به مدت ۶ ماه هر ۱۰ روز یک بار با او تمرین می‌کردم و موفق شدیم در مسابقه‌های مختلف نظیر بحرین، رقابت‌های چین، تورهای حرفه‌ای کویت و… شاهد موفقیت و درخشش این جوان بااستعداد باشیم. من ادعایی ندارم و نمی‌خواهم که زحمات دیگران را زیر سوال ببرم اما از مطرح شدن برخی حرف‌ها قدری دلگیر می‌شوم. به هر حال حق بدهید که من نیز در کنار سایر مربیان، خانواده عالمیان و فدراسیون، برای خودم سهم کوچکی در موفقیت‌های نوشاد قائل باشم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به درخشش نوشاد عالمیان در رقابت‌های المپیک گفت: من به فدراسیون پیشنهاد دادم تا زمینه بازی دوستانه نوشاد عالمیان با چند بازیکن مطرح جهان را فراهم کنند. می‌توانیم وی را به مسابقه‌های دوستانه در کشورهای خارجی اعزام کنیم و یا حتی از چند بازیکن مطرح دعوت کنیم تا به ایران بیایند. نوشاد پتانسیل زیادی دارد و اگر برنامه تمرینی منسجمی داشته باشد و از نظر روحی نیز در آمادگی کامل به سر ببرد، می‌تواند در المپیک موفق باشد.
مربی پینگ پنگ ایران همچنین با اشاره به موفقیت‌های ندا شهسواری، ملی‌پوش بانوان تنیس روی میز تاکید کرد: فدراسیون برنامه‌های حمایتی بسیار جامعی را از ورزش بانوان به عمل آورده است و با هدایت خانم لیموچی مطمئن هستم که ندا شهسواری و سایر قهرمانان ایران می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند و ما تا چند سال آینده شاهد موفقیت و حضور چشمگیر دختران ایران در رقابت‌های بین‌المللی خواهیم بود.

نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت21:48---6 ارديبهشت 1391
برای اولین بار هم دیدیم یک سایت در خصوص تنیس روی میز بعد از 26 سال که این بازی را کنار گذاشتم دیدم و واقعا به شما تبریگ می گویم هر گونه ترجمه مقاله در این خصوص خواستید مجانا انجام میدهم
ENGLISH LEARNING ON - LINE
آنچه انتظارش را داشتید به وقوع پیوست ، یادگیری زبان انگلیسی در منزل یا محل کار در هر زمانی که می توانید بصورت
آنلاین
تنها کافی است که به اینترنت چه بصورت دایل آی و چه بصورت ای دی اس ال دسترسی داشته باشید
می توانید از تخصص ما استفاده کرده و ما با تشویق کردن روزانه
در مدتی غیر قابل باور شما را به تکلم انگلیسی وا می داریم
Speaking
یادگیری مقاله نویسی به زبان انگلیسی
IELTS Writing
بالا بردن توانائی درک شنیداری شما
Listening
هزینه ای بسیار کمتر از کلاس های حضوری بدون نیاز به رفت و آمد و در ترافیک ماندن
عدم لزوم برای خرید جزوات و کتب و تنها استفاده از منابع رایگان
در دسترس بودن استاد در هر زمانی از شبانه روز و تنها با یک ایمیل و ارسال درخواست شما
EnglishAmozesh.loxblog.com
EnglishOnline2.loxblog.com
RamanTeacher.blogfa.com
RamanTeacher@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:احمد جعفري پور,احمد جعفرپور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد